4 Mayıs 2014 Pazar

Telli Yüzük

Uzun zamandır yeni bir yazı girişi yapamadım. Klavyem bozuldu, yeni bir tane almayı erteledim, ekran klavyesiyle yazmaya üşendim derken, baktım iki ay geçmiş. Yeni klavye siparişimi de verdim tabii bu arada ama hala elime ulaşmadığı için, el mahkum ekran klavyesinde tıklaya tıklaya yazıyorum şimdi. Neyse en büyük derdimiz yavaş yazmak olsun.

Yine oturmuş Pinterest 'te gezinirken, gözlerimin önünden dünyanın güzellikleri geçerken, aklıma da fikirler uçuşurken, şu fotoğrafı gördüm;
 Dedim ben bunu yaparım. Hemen malzemeleri ayarlayıp, yapmaya başladım.
 Kalemin çevresine teli ilk fotoğraftaki gibi dolamaya başladım.
Sağlam olması için, birden fazla tur attım.

 Şekli ortaya çıktıktan sonra sıra boyamaya geldi. Açıkçası oje nasıl duracak diye biraz tereddüt ederek sürdüm ama fırça boşluktan geçtikten sonra oje akmıyor, dökülmüyor. Olduğu yerde duruyor.









 Bütün yapraklara tek tek sürdükten sonra kurumasını bekledim.
Ne yazık ki çok sağlam olduğunu söyleyemem, tel hemen kıvrılıp, yamulabiliyor. Özellikle bir yüzük için, daha fazla dayanıklı olması gerekir.








Görüntüsü çok güzel bu yüzden daha dayanıklı nasıl yapabilirim diye düşünüyorum.

                             

Bir yandan da yüzük yerine, taç yapsam daha iyi olur hem dayanıksız olması o kadar da sorun olmaz diye düşündüm, bir de taç yapmaya başladım. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder